شهرداری منطقه دو رشت
1399/07/07 سرپرست شهرداری منطقه دو عنوان کرد؛ داشتن یک کلینیک درمانی تخصصی از نیازهای اصلی بیماران هموفیلی است
سرپرست شهرداری منطقه دو عنوان کرد؛ داشتن یک کلینیک درمانی تخصصی از نیازهای اصلی بیماران هموفیلی است
طیبه بینا سرپرست منطقه دو شهرداری رشت از روند تکمیل تنها کلینیک درمانی تخصصی بیماران هموفیلی در استان گیلان که با مشارکت شهرداری رشت در حال ساخت است بازدید کرد.
سرپرست منطقه دو شهرداری رشت ضمن تشکر از تلاش های سکینه جهان طلب رییس کانون هموفیلی استان گیلان اظهار داشت: خوشحالم که این پروژه عام المنفعه در مراحل پایانی قرار دارد.
طیبه بینا عمده ترین مشکل بیماران هموفیلی را امکانات درمانی و مراقبتی عنوان کرد و گفت: داشتن یک کلینیک تخصصی درمانی برای هموفیلی های استان، یکی از نیازهای اصلی بیماران هموفیلی و از مطالبات به حق این عزیزان است.
سرپرست منطقه دو شهرداری رشت در پایان با ابراز امیدواری برای تسریع تکمیل پروژه گفت: در این راستا سعی می کنیم تعاملات حداکثری را با کانون هموفیلی استان داشته باشیم.
گفتنی است؛ این کلینیک دومین کلینیک درمانی تخصصی در کشور برای بیماران هموفیلی بوده که با مشارکت شهرداری ساخته می شود و در آن انواع خدمات رایگان اجتماعی، درمانی و ... ارایه خواهد شد.
در این بازدید طیبه بینا سرپرست منطقه دو شهرداری رشت، هومن روایی معاون فنی و شهرسازی منطقه دو و نمایندگان کارفرما از حوزه معاونت عمرانی شهرداری حضور داشتند.
 
 
 
 
تعداد بازدید: 1651
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal