سازمان فرهنگی ورزشی
 برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت 1400/01/03
برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت
حمیدرضا محمدی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با تبریک سال نو و آرزوی سالی پر از خیر و برکت و شادمانی برای هم وطنان اظهار داشت: با شروع سال نو‌ ، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با برنامه های شاد و متنوع به استقبال بهار طبیعت رفت.
وی افزود: ویژه برنامه های «نوروز دوخان» ساعت 13:30 و «سین اول 1400» هر شب ساعت 20 در 15 قسمت و تاک شوی « سال صفر » از سوم فروردین در هفت قسمت هر شب ساعت 24 از شبکه های اجتماعی سازمان پخش می شوند.
محمدی گفت: این برنامه ها شامل اجرای موسیقی، استندآپ کمدی ، تقلید صدا ، گفتگو با چهره ها و قصه گویی گیلکی معرفی آداب و سنن گیلان و رشت گردی می باشند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه مجازی دربست بهار خاطرنشان کرد: این مسابقه در سه بخش سبزه آرایی، سفره هفت سین و تخم مرغ رنگی برگزار می شود و در پایان در قالب پویش مجازی دربست بهار تصاویر ارسالی همشهریان در صفحات اجتماعی سازمان تقدیم نگاه شهروندان می شود.
محمدی با تبریک میلاد امام زمان (عج)تصریح کرد: ویژه برنامه رادیویی «تمنای ظهور» همزمان با جشن نیمه شعبان در نهم فروردین ماه از صفحات اجتماعی سازمان پخش می شود.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت ، نورافشانی آسمان شهر در شب میلاد حضرت مهدی موعود و 12فروردین روز جمهوری اسلامی را از دیگر برنامه های سازمان در ایام نوروز عنوان کرد و خاطرنشان کرد: انواع کلیپ های شاد استقبال از بهار و نوروز با آیتم های جذاب و متنوع توسط سازمان تهیه شده است تا اوقات شاد و دلنشینی را برای هم وطنان در سال جدید رقم بزنیم. برای تماشای این برنامه ها دعوت می شود ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید.

📲با ما همراه باشید در شبکه های اجتماعی⬇️

🆔 https://instagram.com/farhangirasht?igshid=13f7pm3fcpv9p

🆔http://t.me/farhangrasht

🆔https://chat.whatsapp.com/Lor3g4mw0i97XxMjmHjRBt
تعداد بازدید: 534
سازمان فرهنگی ورزشی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت است.
Powered by DorsaPortal