سازمان فرهنگی ورزشی
با حمایت و پشتیبانی شهردار رشت؛ برنامه های ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تدوین گردید 1400/01/23
با حمایت و پشتیبانی شهردار رشت؛ برنامه های ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تدوین گردید
به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و با تاکیدات،رهنمودها و پشتیبانی شهردار محترم رشت، برنامه های ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تدوین و برنامه ریزی شده است.
این مطلب را علی محجوب سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت عنوان کرد و گفت: همزمان با ماه میهمانی خدا و ماه بهار قرآن با هماهنگی شورایقرآنی سازمان برنامه هایی مفصل و هدفمند برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و فرهنگسازی بر بستر فعالیتهای قرآنی در ماه میهمانی خدا در شهر رشت به اجرا در می آید.
وی ادامه داد: فهرست کامل برنامه های قرآنی و فرهنگی  ویژه ماه میهمانی خدا با توجه به رهنمودهای شهردار محترم به سمع و نظر ایشان رسیده و شهردار رشت با دقت و حساسیتی که روی این موضوع دارند، هدایت، حمایت و نظارت بر حسن اجرای برنامه ها را دنبال خواهند کرد.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزاری برنامه های قرآنی با حال و هوایی متفاوت شامل برنامه
شهرباران شهر قران، برنامه جزء خوانی قرآن با حضور 90 قاری ، مسابقه مجازی قاریان نوجوان قرآن کریم در سه سطح، مسابقه ی کتابخوانی ویژه پرسنل شهرداری رشت در دستور کارسازمان قرار دارد .
محجوب با اشاره به تولید برنامه آموزش شهروندی با موضوعات ماه رمضان جهت پخش در فضای مجازی اظهار کرد: آیه گرافی به صورت طراحی آیات قرآن کریم و اکران فرهنگی در استندها و واتر بندها و تلویزیون های شهری از دیگر برنامه های سازمان در ماه مبارک رمضان است.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت  سپس خاطر نشان کرد: به دلیل شرایط کرونایی موجود بسیاری از برنامه ها با بهره گیری از فضای مجازی تدارک دیده شده و برنامه های حضوری هم با رعایت همه موارد مرتبط با پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجراخواهند شد و بالطبع اگر شرایط کرونایی حاد شود در اجرای برنامه ها، تابع نظر ستاد مقابله با کرونای استان هستیم.
وی  در همین رابطه اظهار داشت: راه اندازی کاروان شادی کریم اهل بیت با مشارکت جامعه دینی مشعر ؛ مستند روایی با عنوان میهمانی دل ، برنامه سحر دوخان با محتوایی جذاب از فعالیت کشیک شبانه در ادارات، جشنواره استانی نور امید به صورت مشارکتی با اداره کل تبلیغات
اسلامی گیلان، برگزاری محفل انس با قرآن در مصلی رشت ،جشن ولادت امام حسن(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت  ، ویژه برنامه مولودی خوانی و مداحی؛ پخش دعای هر روز ماه رمضان به صورت استوری موشن ؛ آموزش شهروندی به صورت موشن گرافی،  چاپ دعای عید فطر درفهرست برنامه های سازمان قرار گرفته است.
وی
تصریح کرد: مسابقات مهارتهای ورزشی با همکاری هیئت های ورزشی  شهرستان رشت به صورت تهیه کلیپ در خانه از مهارتهای نمایشی و  خلاقانه به همراه  اهدای جوایز به کلیپ های برگزیده با هدف ایجاد نشاط در خانواده ها در ماه رمضان برگزار می شود.
وی در پایان تاکید کرد: این سازمان با استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی شامل تهیه کلیپ ، جشنواره ها ، آموزش شهروندی  و برنامه های متنوع و با نشاط همراه شهروندان در ماه مبارک رمضان خواهد بود  .
تعداد بازدید: 450
سازمان فرهنگی ورزشی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت است.
Powered by DorsaPortal