سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت
پیام تبریک رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به مناسبت هفته بسیج 1399/09/01
پیام تبریک رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به مناسبت هفته بسیج

حمید رضا محمدی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت طی پیامی هفته بسیج را تبریک گقت؛ متن پیام به شرح زیر است.

 

باسمه تعالی

بسیج ارائه یک گفتمان جمعی برای خدمت است و هر کسی که دغدغه اجرای آرمان های انقلاب را در دل دارد یک بسیجی است . دفاع اعجاز گونه از وطن درسایه درک درست از اتحاد و همدلی در هشت سال دفاع مقدس صلابت، اقتدار ، استواری و صداقت بسیج رابه اثبات رساند و بسیج پس از پیروزی در این آزمون، با هدف توسعه با اتکا به ارزش ها و سرمایه های اسلامی و ملی برای تحقق عدالت اجتماعی و خلق حماسه در شرایط خطیر و حساس، در مسیر تکامل انقلاب مقتدر، پیشرو، هدفمند و اصیل عمل کرد و می توان گفت تفکر بسیجی یک فراخوان همگانی با نیت جذب توانمندی ها و شایستگی های آحاد جامعه است. بسیج با اقتدا به مکتب حسینی عجین شده با باید ها و شایستگی ها است و رواج چنین تفکری برکات و ثمرات خاصه ای را برای همگان به ارمغان می آورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب ،دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع سلامت هفته بسیج را به خانواده های شهدا و ایثارگران و بسیجیان و همه آنهایی که در گمنامی و بی نشانی برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش می کنند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

حمیدرضا محمدی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت

تعداد بازدید: 255
سازمان فرهنگی ورزشی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت است.
Powered by DorsaPortal